zondag 8 augustus 2010

Make-up najaar trends 2010 "whats hot"

We zitten al in augustus dat betekent dat het over iets meer dan een maand herfst is. En daarom hier een artikel over de trends van de aankomende maanden. Tijd voor nieuwe inspiratie! Tijd voor nieuwe kleding, schoenen en natuurlijk make-up!
Ik heb hier een aantal opvallende make-up trends voor het najaar bij elkaar verzamelt. Je moet natuurlijk niet denken van "maar zo ga ik niet over straat" dat hoeft ook niet. Wat je ziet is van de catwalk en daar word er natuurlijk anders naar gekeken dan op straat. Het is puur inspiratie, kijk vooral naar de kleuren en vormen en breng ze bij jezelf op een subtielere manier aan. Goed daar komen ze!

Red hot Lips
Rode lippen staan iedereen, geloof mij het is meerdere malen bewezen en zijn nooit uit. Zorg voor knal lippen door je gezicht zacht te houden met een natuurlijk kleurige foundation, klein beetje blush en mascara en OHMYGOD those lips are hot!
Voor een autentieke jaren 50 look voeg je het klassieke winged eyeliner toe.

Orange Fever
Als we oranje zien denken we NEDERLAND. Nu denk ik wauw wat een trend! Oranje is in het najaar nog hotter dan hot! De looks zien er erg mooi uit. Dus geen zin in rode lippen? maak ze dan oranje aankomende seizoen!

You have to love it
Denk aan donkere, bijna zwarte lippen opvallend en hard, denk aan scharlaken rode enpaarse bessen, denk aan Goth. Diepe kleuren en bijna zwart tinten.Zowel matt als glanzen afhankelijk van de rest van jou look. Ik ben in ieder geval fan!

The grunge look
De grunge look is de nieuwe uitvoering van de smokey eyes, Alleen in plaats van de traditionele zwarte matte word er gebruik gemaakt van een glossy oogschaduw. Maak het af met een lippenstift. Oh en vergeet niet je haren los te gooien!

1 opmerking:

  1. Ik vind die rode lippen wel mooi maar die bijna zwarte lippen vind ik een beetje aan de enge kant hahaha.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen