dinsdag 10 augustus 2010

New collection Catrice Expect the Unexpected

Gisteren heb ik jullie verteld over de trends van aankomend seizoen. Zoals jullie hebben gezien heb je verschillende maar prachtige kleuren. Het idee dat de warme zomer zon word vervangen door de kou en duisternis maakt me depressief, maar wanneer ik de nieuwe limited editions zie word ik helemaal vrolijk! Kijk mee!

De moderne kleurencombinatie van de Limited Edition verwacht het onverwachte heldere, levendige kleuren tegen mysterieuze, donkere, trendy kleuren.

De oogschaduwduo's
Ik ben zelf geen fan van duo eyeshadows maar deze vind ik echt heel erg mooi. Een must-have voor het komende herfst-winter seizoen: op elkaar afgestemde kleuren. En zoals jullie zien de kleuren van aankomend seizoen!


De oogschaduwduo's zijn verkrijgbaar in de volgende kleuren.
C01 – Tickled Pink
C02 – Ultra Violet
C03 – Behind Blue Eyes
C04 – In the Lime-L'eye'ght
C05 - Mustard & Custard

Mijn Favorieten: In the Lime-L'eye'ght, Mustard & Custard

Contrasterende Duo Eyeliner
Een absolute is de Duo Eyeliner. De donkere van de twee kleuren is geweldig om het gebied rond de ogen te benadrukken, terwijl de lichtere kleuren contrast geven. Ik ben zelf persoonelijk geen fan van gekleurde liners. Maar de C03 - In the Lime-L'eye'ght, daar ben ik wel erg benieuwd naar.


De liners zijn verkrijgbaar in de volgende kleuren
C01 – Tickled Pink
C02 - Behind Blue Eyes
C03 - In the Lime-L'eye'ght

Ultimate Nail Lacquer
De kleuren van de Ultimate Nail Lacquer geven een bijzondere glans aan de nagels. De vier duidelijke trendkleuren vaan aankomend seizoen. Ik kan niet wachten!



De Nagellakken zijn in de volgende kleuren verkrijgbaar.
C01 – Spruced Up
C02 – Looking Greyt
C03 – Purposely Purple
C04 – Crispy Crimson

Mijn favorieten: Purposely Purple, Crispy Crimson

Lippenstiften
De Glossy Lipsticks zijn helemaal in to season. Je ziet sterke donkere kleuren. De semi-transparante kleuren geven de lippen een shiny gloss.



De lippenstiften zijn in de volgende kleuren verkrijgbaar
C01 – Tickled Pink
C02 – Crispy Crimson
C03 – Purposely Purple

Mijn favorieten: Zodra ze in de winkel liggen neem ik ze alle 3 mee!

Blush Tickled Pink
Last but not least deze prachtige blush zorgt voor een frisse en stralende gezicht.


Catrice Expect the Unexpected is in Sept-Okt 2010 verkrijgbaar.

3 opmerkingen:

  1. Erg mooie kleurtjes.
    Ga er zeker wel iets van kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga ook iets ervan kopen! Ik vind catrice echt goed en het is zo'n budgetmerk! Die blush lijkt me zo mooi ik ga hem zeker kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je leuke reactie meid!!!

    BeantwoordenVerwijderen