vrijdag 30 juli 2010

Geshopt! #4 Duitsland

Vanmorgen schrok ik wakker.. van het geluid van mijn lieve, lieve, mooie, witte, schattige, nieuwe, glimmende, blackberry.. niet verbaast zag ik dat Anouk had gebeld.
Anouk is een hoogblonde mevrouwtje en daarnaast is ze ook een hele goede vriendin al wel 10 jaar!
kijk dit is anouk!

Gister avond was ik bij haar en nadat ik terug reed naar huis.. bedacht ik haar te bellen en te vragen of ze mee gaat naar Duitsland. Helaas was het antwoord dat ik kreeg. NEE, maar omdat ik anouk wel langer ken dan vandaag besloot ik er niet verder op in te gaan (want ik wist wel beter) Ik wist namelijk dat Anouk mij de volgende dag zou bellen en mij alsnog zou vragen of ik mee wil naar Duitsland.
Wat ze overigens heeft gedaan. Om precies half 12 werd ik gebeld. IK PROBEER JE AL TE BEREIKEN VANAF 10 UUR. ik; OW? Anouk: JA.. WANT WE GAAN NAAR DUITSLAND. Ik: OW?
Zo rond half 2 stond ze hier want mijn pa was aan mijn auto aan het sleutelen en zou pas over 1 uur klaar zijn.. en dat zou veelste lang duren..voordat ik bij haar was. Dus heeft ze mij opgehaald. Samen zijn wij met 0 benzine.. naar Duitsland gereden, ja met heel veel gestress eindelijk een tankstation tegengekomen. En nu konden we verder. Toen we uiteindelijk aankwamen hebben we eerst maar meteen wat gegeten een currywurst jaaa die moet je wel proefen in DE, dat was een heerlijk ontbijtje moet ik zegggen.. ben er nog steeds misselijk van.. maar goed.
Nadat we onze heeerlijke gezonde ontbijtje naar binnen hadden gewerkt zijn we wat rond gaan wandelen in OH JA Emmerich (heel saai stadje)Maar stiekem wou ik heeeeeel erg graag!! naar DM. DM is een drogist net zoiets als de kruidvat alleen een stuk groter en een stuk goedkoper. Daarnaast hebben ze ook nog eens een ruim assortiment heeeeeel veeel make-up en beauty hebbedingetjes. Verder verkoopt DM een aantal merken dat wij niet hebben in Nederland Waaronder Wet n Wild, p2, NiveaMakeup, EspiritMakeup, etc etc.. Toen we daar aankwamen weet ik niet meer wat er is gebeurt.. Ik weet alleen dat ik daar naar binnenging en eruit kwam met heel veel leuke spulletjes! Die ik jullie nu na een mega lange verhaal laat zien!
De filmpje kan je hier vinden
http://www.youtube.com/user/Ashottofbeauty en de prijzen hieronder.

P2 Quike Dry Spray. €1.95


Essence Nailart twins Glitter topper.€1.75


Zakje Watten (Ook Belangerijk)€0.85


Eyeliner penseeltje van Alverde Cosmetics.€1.95


P2 Lippenstiften €1.95

Sunset boulevard

Place De La Concorde

Champs-Élysée

Rodeo Drive


Swatches in dezelfde volgorde als hier boven

Met licht

Zonder licht

Op mijn arm



Oogschaduwbassis. €2.45

P2 Color signals eyeshadow Electric Yellow€1.95

Maybeline Place Vendome Blush.€2.95

Swatches

Maybeline Great Lash Mascara. €3.75

Nivea Young.€7.39

Balea Power Volume Mouse & Hegron Hair Serum €0.85&€2,-/3,-

Alles bij elkaar.€36.99


Dat was het allemaal! Ik ben vooral heel erg blij met de lippenstiften en het penseeltje!! Ik zal ze van de week op mijn lippen swatchen!..Hopelijk heb ik jullie nu wakkergeschud om heel snel naar de DM te RENNEN!!!

xoxo Sanaz

3 opmerkingen:

  1. ZO die ene lipstift is donker! ben benieuwd hoe die er uit ziet! Verder leuke dingetjes geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey chick

    Heel leuk verhaaltje...misschien had je even moetne zeggen dat je nog 2 keer terug gegaan bent naar DM hahahaha.
    Volgende keer ga ik mee, ik wil jou daar wel eens binnen zien :P

    Kus Sarina

    ps had je geen foto waar Anoukie iets vrolijker op keek:P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja dat was stiekem.. dat weet anouk niet hahaha die zat in een pashok :P

    BeantwoordenVerwijderen